Laddar inför måndag

01 Mar, 2009 - 22:35 ☆ glada dagar
Hejsan hoppsan vad trött jag var när jag kom innanför dörren till lägenheten..
Sjönk ihop i hallen och trodde inte att jag skulle orka ta mig därifrån...



Men med tiden insåg jag massa saker där satt.. Som till exempel att det behöver dammsugas i hallen, att jag har många skor som jag inte använt, att tapeten är gräsligt ful och orange, att jag skulle vilja ha en ny jacka, att jag längtar tills ja får en ny mössa av jossan att lägga på hatthyllan.....

Eftersom jag är van att både ställa frågorna och svara på dem sa jag till mig själv:
"Kom igen Pe din fjant, är du så vek o trött att du ska sitta här på hallgolvet o studera dammråttor hela natten?"
Med eftertanke svarade jag mig själv:
"Ne.. nej det är jag faktiskt inte. Jag är ingen fjant. Jag är tuff! tuff som fan!

Simsalabim så fick jag tillbaka energin och skuttade in i duschen där jag sjöng "Vi är pirater med bomb och granater, ohoj. Skepp O hoj!!"
(ja det är en funkykidz låt som lätt fastnar i den sjungande delen av hjärnan)

Nyduschad o fin, ger ja spegeln ett flin
Nu ska jag äta en morot o dricka te, o vara glad över att få vara PE


Kommentarer
Elin säjer:

Tack för ringpeppningen Petra , den behövdes:)

2009-03-01 @ 22:53:38
Blogg/Hemsida: http://elinssanningar.blogg.se/
Anna säjer:

Vi snackade om funkykidz igår när vi bowlade, min kompis kompis unge brukar gå på det.. Världen är liten :P hehe

2009-03-02 @ 00:03:01
Blogg/Hemsida: http://jakiya.bloggagratis.se
Malin | bloggdesigner | säjer:

Hej :) Är du intresserad av bloggdesign? isåfall så tycker jag att du ska kolla in min blogg. Där finns en massa tips/ hjälp, och just nu en designutlottning. välkommen :)

2009-03-02 @ 00:09:23
Blogg/Hemsida: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback