Med publicitet får man respekt...

19 Mar, 2009 - 18:12 ☆ glada dagar
Ja.. det lönar sig att hamna på första sidan på PT visar det sig:) haha

Hade danspraktik idag och eleverna hade minsann sett mig i tidningen igår och de frågade en hel del om boxning o så. En tjej sa "aha det är därför du har så stora armar". haha!

Det lockade dem tror jag iaf, med boxningen o tidningen o de där. För dem var extra duktiga idag och inga protester alls.:) Kändes kanon!! Älskar klassen redan:)

Nu ska jag fara iväg och hålla i kvällens Body Combat pass.. Jag ska filma o känner mig lite nervös. Inte för att det gör något om de blir fel. för då är det bara att filma igen innan jag skickar in den till Les Mills.. men ändå.. Jag vill ju att det ska bli bra så jag får min licens!!

Snälla önska mig lycka till, känner att jag behöver det!

Kommentarer
Carolina säjer:

haha, vilken härlig kommentar om dina snygga och vältränade armar! : )

2009-03-20 @ 21:28:11

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback