NEJ! nejnejnejnejnej

13 Mar, 2009 - 13:43 ☆ glada dagar
Jag fruktar det värsta! Att jag ska bli riktigt förkyld igen... Å vad jag HATAR det här hemska fökylningsviruset som far runt som en ond jävel och överfaller oskyldiga stackars människor!

Verkar inte spela någon roll hur tuff och stark jag än är... det hjälper inte ens att kunna slåss mot den jäveln!

Jag snorar och känner mig lite "tjock i skallen", o tror minsann att lite halsont börjar smyga sig fram...

något säger mig att jag borde ta de lite lugnt när jag håller i dagens boxpass på skolan och när jag ska träffa Kicki o Mia för att gå igenom nya B C releasen.. men de känns så fjantigt, jag vet inte riktigt hur man gör när man tar de lugnt

Kommentarer
madde säjer:

Ta det lugnt om du är sjuk!!

Jag vet att det är jobbigt att sitta still, särskillt när man inte får!:P Men kroppen säger ju ifrån av någon anledning :)

Det var motorisk utveckling vi hade prov på föresten.. Vi måste ju ses snart också petra!!

Kram

2009-03-13 @ 20:13:38

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback