Rock `n roll och blåmärken

12 Mar, 2009 - 15:56 ☆ glada dagar
Shit vad rädd jag blev när jag kom hem från praktiken för någon timme sedan.
Upptäckte att mina båda ben var alldeles blåa av blåmärken!! Såg helt sönderslagna ut!! haha

Jag har dessutom väldigt svårt att få blåmärken måste ja tillägga..
Måste ha varit från allt rock `n rollande jag gjorde med eleverna.
Tog väl i en aning för mkt när jag skulle visa alla klappar och stampar och allt va de va:)

Måste bli långbyxor ikväll på passet om det blåa inte försvinner, annars kan ju folk tro att jag har varit i världens slagsmål! haha, vem kunde tro att man kommer hem blåslagen efter danslektion med 12 åringar! hah

 



Det syns inte på bild hur illa det egentligen ser ut!!
Som att ja har spillt blåbärssylt på benen kan ni tänka er.....

Kommentarer
Karro säjer:

Sv : Jaa det var lite kul faktiskt. Man fick bra insperation :) .



Benen ser ut att göra ont :/

2009-03-12 @ 20:49:22
Blogg/Hemsida: http://kastella.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback