slagen hjälte

21 Mar, 2009 - 01:25 ☆ glada dagar


Jag känner mig just nu som en slagen hjälte....
Som en tuffing som blev knockad i första ronden i första minuten.. Som Sonny Liston måste ha känt sig i matchen mot Muhammad Ali den där dagen 25 maj 1965!

Ibland får jag sånna här stunder när det känns som att all energi bara rinner ur mig och kvar står jag som ett darrande och tomt skal... Skitläskigt egentligen, även om jag inte skulle erkänna det. hah...
Ungefär som en snusdosa som är tom måste känna sig!

Jag är nämligen en riktig tuffing som aldrig visar sig vek utan alltid är på topp o redo för fight:D
(Åtminstone är det sidan utåt, då visar jag alla tuffa miner o uttryck som jag övat upp framför spegeln.
När ingen ser visar spegeln en hemskt liten, blek och töntig tjej. hah...)


tuffing:P

Jag tror att jag inte är stressad men har en aning att det kan vara en lögn för mig själv. Det värsta är att jag har fullt upp med saker som jag verkligen gillar att göra och kan därför inte välja bort något! Så jag får väl ta att jag ibland förlorar redan i första ronden för att jag känner mig tom och energilös..
Behöver bara ladda batterierna lite o sedan står ja som segrare igen!

Kommentarer
Elin säjer:

Hehe...Ja tack :D Kick her hard. Gärna i röven

2009-03-21 @ 03:28:12
Blogg/Hemsida: http://elinssanningar.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback