sommartid

29 Mar, 2009 - 22:22 ☆ glada dagar
Inatt ställde man alltså fram klockan en timme, som att mina dagar inte är korta nog alltså!!
Ironiskt nog är det numera sommartid och jag vaknade upp till världens snöande... Usch!

Idag har det varit en lång dag och jag har massa kvar att göra innan jag får ta kväll.. Vika tvätt, fixa sängkläder i sängen, diska, plocka undan, fundera kring pratiken, planera träningen tills imorgon...

Gick en halvtimme till step in idag i snövädret för att upptäcka att jag inte hade med mig cd-skivan när jag kom dit. Sista gången vi skulle träna dansen med barnen innan showen nästa helg så det var ju katastrof!

I vild panik ringde jag efter skjuss (tack snälla snälla snälla Peter-du är bäst!!) så jag kom hem o kunde hämta skivan o sen stressa tillbaka.. hann precis i tid! Tyckte lektionen var lite kaos och jag fick inte med mig alla barn hela tiden som jag vill! Så himla svårt de där- jag vill få med mig alla men kan inte lägga för mkt tid på dem barnen som inte riktigt vill. Dem är ju så små också. Bara 4-5år den yngsta gruppen. Efter lektionen kom en pappa fram till mig och sa att jag gör ett så bra jobb! Precis vad jag behövde få höra. Tack snälla pappan!

Sen blev det en till lektion med funkykidz (6-8år), sedan egen träning i form av ett step pass innan jag höll i kvällens Box pass!:)

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback