Träningslördagen förstörd!

07 Mar, 2009 - 17:01 ☆ glada dagar


Jaha så går det när man ska vara party för en kväll... träningen dagen efter går rakt åt skogen:P
För vi vet alla att det inte är smart att träna dagen efter...
Synd tycker jag idag för jag hade velat träna ett stenhårt pass:)

Gårkvällen var riktigt rolig iaf... Ja iaf fram tills att jag kom hem från krogen och slocknade i hallen..
Haha men det är inget jag ska berätta mera om!
Men mitt försvar är att det hade varit en lång dag och jag var så trött!

Känner mig lite stressad inför att hinna öva in nya Body Combat releasen till på söndag.
Men jag älskar den nya realeasen redan! Den är grym:):)

Har ni inte testat B C innan så är det helt klart dags NU!

Ikväll ska jag till Hemlunda o äta med mamma o pappa för dem är äntligen i stugan igen!
Oj vad glad jag är att få se dem o kramas med dem igen! Dem kom förbi på kaffe, och jag passade på att visa lite ur min Body Combat DVD så att dem ska få veta vad det är jag håller på med:)
Jag tror dem gillade vad de såg. Mamma sa att hon vill testa och hon tyckte minsann att Pappa också ska göra de.
Haha jag är osäker om han höll med.....

     

Kommentarer
Olivia säjer:

Det var verkligen trevligt hos dig! =)

2009-03-07 @ 17:34:53
Blogg/Hemsida: http://nej...
Luggan säjer:

Nästa party hoppas ja på en tidigare inbjudan då man inte sover :P

Å att sova i hallen är väl det nya modet :P? hehe

2009-03-11 @ 20:36:42

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback