Träningstisdag!

10 Mar, 2009 - 16:38 ☆ glada dagar

Helt slut o svettig efter dagens dansplanering o Body Combat övande...

Det är en stressig vecka det här, allt ifrån praktik, träningsplanering, pass och projektskrivande till städning och kaffedrickande:)

Idag sov jag två timmar längre än vad som var tanken vilket betyder två timmar mindre att hinna göra saker på dagens lista!

Jag har iaf hunnit träna här hemma, TUR att det är väldigt gott om plats i lägenheten! Dagen började med lektionsplanering inför praktiken som börjar på torsdag. Har gjort lite övningar o koreografi till bland annat några Kiss låtar... lite Rock `n roll kanske lockar eleverna:)??

Sedan har jag gått igenom nya Body Combat realeasen och lite på den gamla så jag inte ska blanda ihop dem ikväll på passet:D


Kommentarer
Anonym säjer:

Heej :) Hur är allting med min favvo pe? Vi grillade hos mina föräldrar :) mm Har även hunnit vara ute och grilla korv en dag mys Vi kanske borde styra upp nå korv(läs pinnbröd) grillning, åka sjtärtlapp å så? :) Skulle vara mys. Kraam

2009-03-10 @ 19:26:25
Blogg/Hemsida: http://jakiya.bloggagratis.se

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback