trotsar snöovädret!

02 Mar, 2009 - 12:30 ☆ glada dagar


Nej... jag tänker inte låta lite jobbigt snöväder få förstöra min dag!
Inuti i mig skiner solen och med det i tanken känner jag mig på ett strålande humör:)

Jag tänker trotsa vinterdagen och ha på mig vitt o guld!!
Allt för att ljusa upp tillvaron en aning

För onödigt vetande så fyndade jag tröjan på Cubus förra veckan för bara 30 kronor!! Woho!
Bara en sån sak....

Dessutom har jag mina absoluta favorita jeans som jag köpte för många år sedan när jag var kanske 16 år. HAHA!
Visserligen var det inne med bagy jeans då och nu är jag både flera år äldre och många kilon tyngre.. Men trots att jeansen sitter åt en aning mer nu är det fortfarande mina absoluta favoriter!:) (fattar inte varför jag har haft dem udanstoppade under en väldigt lång tid!)


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback