vilken fight!!

09 Mar, 2009 - 09:00 ☆ glada dagar

Nu har jag gått en jäkla fight mot måndagsmorgonen!!
Jag ville inte vakna... ville inte stiga upp... Men den där dumma måndagsmorgonen bjöd upp till fight!!

Till slut vann jag matchen.... Men det var nog den jobbigaste jag varit med om!

Dagen kommer bli lång; Först ska jag ta en ca 40 minuters pomenad till min praktikplats skola (satans dåliga busstrafik!), sen går jag lika lång väg hem (satans dåliga dåliga vääärdelösa busstrafik), sen blir det dags för mat innan jag går en 30 min till Step In för att ha möte om Funky Kidz showen, När det är klart får jag gå hela vägen upp till Boxningslokalen för att hålla ikvällens träning, Efter det måste jag stanna kvar för gå igenom nya Body Combat realeasen, sen hem för att skriva på projektarbetet!!

Varför fick jag inte stanna kvar i sängen o sova bort hela dagen? Grymma grymma värld!!


Kommentarer
Marika säjer:

Oj va bortskämd du just fick mig att känna.. Det enda jag måste göra här är ta mig till backen och inte ens det måste jag göra..

Du kämpar på hårt du!

Ha det bra!

/Marika

2009-03-10 @ 07:22:05

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback