fredag lördag söndag

10 Maj, 2009 - 16:20 ☆ glada dagar
Sammanfattning av helgen:

1) Hockey är tufft! jag vill lära mig göra hockeystopp!
2) Efter spinningpass är det hemskt jobbigt att gå i trappor!
3) Skolarbeten är betydligt roligare när man får fika samtidigt!
4) Ha en grym träningsvärk i triceps är ändå rätt mysigt!
5) Tvätta en lördagkväll är ett sätt att slappna av!
6) Köpa förvaringsbackar har blivit ett beroende!
7) Man mår illa av att äta för mkt godis!
8) Jag har svårt att somna när mamma inte har ringt o sagt godnatt!
9) Att ha en stock snus i kylen gör att man kedjesnusar!

10) På fredag längtar jag till lördag för att få en vilodag! På lördag längtar jag till söndag för att få en träningsdag!
På söndag undrar jag hur helgen kunde gå så fort!


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback