Min bästa vän

12 Maj, 2009 - 15:18 ☆ glada dagar


Efter att ha pratat med storebror i telefon började jag fundera på om det är värt att träna så mkt..
(Om jag tränar mkt tränar han mest!)

"Det styr lixom hela ens liv Pe, man planerar allt runt träningen och det påverkar de sociala livet för att man inte hinner med så mkt annat än att träna. Egentligen skulle jag vilja träna bara 3 dagar i veckan för de skulle räcka"

Så sa han min storebror.. Det blir att vi nämner träning varje gång vi pratar tror jag:) haha! O jag fattar hur han tänker, att det ibland vore skönt att nöja sig med att träna 3 dagar i veckan... Men det känns samtidigt OMÖJLIGT!
När man är van att träna 5-6 dagar i veckan o ibland dubbla pass på en dag så är det otroligt svårt att minska ner mängden! Jag klarar det inte!!!! (tror inte storebror klarar det heller!)

 
Efter en dag börjar det ju lixom krypa i kroppen... o de enda som hjälper tycks vara träning!

Dessutom är min bästa vän träningen!
Träningen ställer alltid upp och får mig på bra humör, gör så jag känner mig tuff, får mig att rensa tankar, säger aldrig nej till en löparrunda i skogen, är alltid på att ta en promenad, följer med på en lång cykeltur, motiverar mig och får mig att prestera...

Hur ska jag kunna sluta umgås med en sådan jävla bra kompis???



Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback