smärta!!

19 Maj, 2009 - 23:52 ☆ glada dagar
Gud gud gud.. jag har så ont!
Och jag är så trött!


Jag somnade alldeles för sent igår och vaknade alldeles för tidigt idag!
Vi var o fotade danselever till våran hemsida som vi håller på att göra, kring 8 imorse! gud vad tidigt de kändes...

Sedan var jag egentligen för trött för att träna men hoppade ändå på cykeln o for till step in och gick på ett "lunch" Body pump pass! Ökade dessutom vikterna och nu har jag ONT!
(en del beror nog på de livsfarliga krattandet igår också!!!!)

Innan jag skulle fara och ha kvällens Body Combat pass ville jag bara gråta för jag var så trött!
Men -SOM ALLTID- när jag väl är där och står framför alla deltagarna så får jag världens energi! Kändes underbart:)


När jag kom hem var jag dessutom värd en riktigt god middag! Kokt torsk med en kalas sallad och 2 ägg o lite citronpeppar över! haha kanske inte låter så festligt men det var så GOTT!

NU TAR JAG MIN SMÄRTA OCH HOPPAR I SÄNG

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback