Tidningskåt!!

26 Maj, 2009 - 15:26 ☆ glada dagar

Idag hamnade vi i tidningen med boxningsklubben (igen)! Om vår nya lokal...
Vet inte varför jag har blivit värsta boxmodellen i pt. haha!

  

Idag var jag på BodyPump! Har länge haft problem med att jag inte får kontakt med bröstmusklerna i bänkpress!
O det gör mig GALEN! Har testat ta av vikt, lägga på vikt, kontrollerat tekniken o ändå får jag bara kramp i axeln!!!

Fick iaf tips idag om att det antagligen beror på att jag är för stark i bröstmusklerna och måste träna mera baksidan! För att lixom stabilisera upp det hela.... Så dagens grymma instruktör tycker jag ska köra mycket chins bland annat!


Så under sommaren får chinsräcket bli min bästa vän!!!
Han skulle även hjälpa mig med övningar i gymmet så det ser jag fram emot!

NE.. om jag skulle kämpa mig upp i räcket då kanske! :D

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback