smärta är bara tillfälligt?

04 Nov, 2009 - 22:54 ☆ glada dagar

Jag tog några värktabletter och hängde ut ryggen tills det knakade:)
Sen kändes det så småning om lite bättre!
For och tränade med tanken att det nog kunde vara bra att röra på kroppen lite för att lätta upp lite spänningar och knutar...


Jag tror min kropp går i strejk när den måste sitta still så mkt o skriva... då får jag plötsligt kramp o ont överallt..

Jag tror jag gjorde världens godaste köttfärs idag! Minns inte vad jag la i för kryddor för det blev en hel del.. men det blev fruktansvärt gott måste jag få skryta med! Frossat i vitkål också! Får för mig att det är bra med mycket grönsaker nu i influensa tider!!


Känner mig trött! Men trots lite ryggont o matthet så var dagens glädjerus Annettes body pump pass (jag har sagt det förr att hon är en så himla bra instruktör o en förebild för mig!:))

Dagens andra glädje var Boxpasset, var ju tvungen att stanna kvar på Johans pass o inviga dem nya handskarna o mitzarna!! :)

fröken Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback