äsch

26 Okt, 2009 - 17:23 ☆ glada dagar
å vad jag nästan önskar att jag kunde äta frysta jordgubbar till middag.....

Ibland kan jag verkligen hata att laga mat! jag har en sån där dag när skafferiet känns jättetråkigt... Jag är inte sugen på något.. vill inte laga mat.. vill inte äta...

Inte ens mina makaroner som ser ut som älgar känns lockande.. annars brukar rolig mat kunna få mig på bra humör.. men inte idag inte!

Om jag ändå var hos storasyster och fick äta hennes mat! Till skillnad från mig är hon en stjärna i köket... hon kan till och med baka bröd.. herregud, jag känner mig som en förlorare!!!

Idag hade till och med storebrors ravioli varit roligare än mina älgar med någon märklig lax, räkor och gönsaksblandning i matgrädde som ärligt talat ser ut som kräk... fan!

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback