kärt återseende på kalas!

13 Okt, 2009 - 15:59 ☆ glada dagar
Nu är vi runt med musik o dansskolan och har musikkalas på massa skolor!
Idag var vi till Norrfjärden och där blev det ett kärt återseende!


När jag gick mitt 2a år på danslärarutbildningen hade jag praktik på skolan där en lång tid! lång lång tid och det var nog det roligaste jag varit med om under mina 4.5 år på utbildningen! :)
Jag älskade 6åringarna som jag var med och deras lärare var världens gulligaste handledare!!


Det var så himla roligt att träffa dem igen och eleverna som jag hade då går numera i årskurs 3 och hade blivit så stora!
En flicka sa -visst var det du som lärde oss dansa? haha!:)
Minns till och med namnen på allihopa tror jag! :) 


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback