taggtråd o minnen från fantomenland

28 Okt, 2009 - 13:29 ☆ glada dagar
Min rumpa känns som en taggtråd.. har fortfarande någon sorts träningsvärk alltså..

Foto: www.fotoakuten.se

Tror det hela förvärrades efter Body pumpen igår på dagen.. eller kanske av BC igårkväll?
I vilket fall som helst gör det ont så fort jag rör mig.. haha!! Men jag älskar ju träningsvärk så jag tackar o tar emot smärtan!


Foto: www.fotoakuten.se
För övrigt försöker jag röra mig stark och smidig som en tiger genom dagen (trots träningsvärk i rumpan och även skulderblad)! Med ett starkt psyke ska ja ta mig igenom skolarbete, tvättande, städande, träning och matlagning!

Foto: www.fotoakuten.se
Tigrar är bland det bästa jag vet ska jag bara passa på att säga! Det är inte många som vet det men jag har faktiskt en tigersamling... och trots att jag är 25 år tycker jag det känns tryggt att sova med min tiger i sängen. (en liten svart vit randig sak som jag minsann fick när jag var 4år på fantomenland!! det ni:) Vissa säger att han ser ut som en säl.... usch vilka hjärtlösa människor!!)




Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback