tatueringskoll

29 Okt, 2009 - 15:52 ☆ glada dagar

Jag var in för att höra vad min tänkta tatuering kan kosta o när det finns tid...
Det visade sig vara väldigt fullbokat vilket jag anade.. Fick iaf numret till en kille så ska ringa o tatueringssnacka med han!:) Har en till tatuering idé som jag vill göra, som jag ska tillägna min syster!
Men den får bli vid ett senare tillfälle! (När syrran har hjälpt mig med den)


IIIh vilken dag det har varit med massa skrivande... är helt slut i hjärnan!!
Det var så skönt att ta en paus o gå ner på stan, hann fika med svärmor o köpa servetter o servettställ också...

Nu blir det att skriva lite till innan det är dags för middagspaus... Alla styrdokument o bedömningskriterier o analyserande ger mig lite smått huvudvärk!!!

Fröken Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback