trolleri

18 Okt, 2009 - 22:54 ☆ glada dagar
Jag önskar att de alltid var så lätt att trolla som under funky kidz lektionerna! Då trollar jag och barnen fram de mest otroliga sakerna, som kaniner, prinsessor, slott, morötter, bilar o allt annat galet:)

Vi blir förstenade, vi blir poppade popcorn, vi kan gå på vatten, gå på lina...
Om ändå min trollstav hade fungerat på riktigt!!


Då hade jag trollat mig ur den svarta skuggan jag känner mig som....
Alla finnar hade försvunnit! Det hade inte varit så hemskt att gå igenom den jobbiga vecka som kommer en gång i månaden....


Det gäller att fokusera på något roligt! Som att gå igenom body combat program manualen och göra i ordning frukostöverraskningar till Nicke! :)

Fröken Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback