Fighting vs musikal?!

21 Sep, 2009 - 22:53 ☆ glada dagar

Det känns som att det har varit en jätte lång dag!

Försöker välja ut en film från min favorit samling, som jag kan varva ner till innan jag somnar...

Jag verkligen älskar musikaler och fighting filmer mer än allt!!:)
Vilken hade ni valt??

Jag är glad men trött både i kroppen o skallen efter att ha övat Body Combat i någon timme...
Hur tusan ska det gå imorgon när vi släpper realease nr 41??

Det är som att min hjärna är proppfull så det går inte in fler saker, tankar, koreografier..... Man borde kunna tömma skallen på lite saker, iaf lägga ut lite åt sidan och stoppa in dem sen igen när man behöver dem.. Eh, Eller nåt...??

Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback