Stackars Pe!!!!

01 Sep, 2009 - 17:35 ☆ glada dagar

Det här är för grymt för att vara sant!!!

Förkylningen har attackerat mig igen! Borde ge den där jädrans förkylningen en riktig smäll för den gör mig så arg!! Jag är alldeles täppt i näsan så kan knappt andas....

Som om inte det vore nog så har jag jätteont i en visdomsand så jag äter alvedon hela tiden! Jag har fortfarande ett blått sträck över näsan! Och jag har läst en miljon sidor till en uppgift i skolan...

Det är ingen bra dag att vara fröken Pe! det är alldeles förfärligt synd om mig! Känns som att det är någon som ger mig allt samtidigt! Någon hemsk och ondskefull person har gett mig tillbaka förkylningen så jag inte ska kunna träna!!


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback