torsdag träning trötthet

10 Sep, 2009 - 18:09 ☆ glada dagar

Denna tordag vil jag påstå är av den händelserika sorten!:

1)
Tappade ut kanel över hela köket i försök att fixa frukost

2) Blev inlåst på toaletten på universitetet när dörren gick i baklås

3) Fick för första gången testa att trycka på alarmknappen på en toalett

4) Har lärt mig söka vetenskapliga artiklar.. eller vad de nu var...

5) Nästan kört vilse när jag skulle hitta till Kallax

6) Fick motorstopp i en korsning i min hets att hitta ut från Luleå

7) Gick vilse på universitetet och hittade inte till bilen på parkeringen

Hittade en bok om de 7 intelligenserna ironisk nog på biblioteket.... Som jag ska studera närmare till examensarbetet...Som danslärare är jag, inte så oväntat, mest intresserad av de kroppsliga och kinestetiska intelligenserna...
Idag känner jag mig dock inte det minsta intelligent! Jag är så virrig att det börjar bli farligt för mig!!


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback