träning ångest solsken moln

03 Sep, 2009 - 13:57 ☆ glada dagar

Det är solsken idag... men man ska komma ihåg att det
"är inte sosken jämt men alla moln är inte heller grå"

Jag har så lätt att måla fan på väggen så fort jag blir lite stressad och har för lite tid till allt...
Ingen bra egenskap eftersom allt har en tendens att bli så mycket värre då!

en panikslagen pe har många ansikten..... haha!
Jag måste fixa praktikplats, förbereda inför c-uppsatsen, planera danslektioner, öva funky kidz, gå igenom bc programmet, planera boxningsträningar, träna, vila, äta, sova.....

Fick syn på ett par otroligt fina skor i chic som jag bara vill ha!!
När jag känner mig stressad och dessutom lite sjuk är den bästa medicinen att köpa nya skor eller ett träningspass!
Tur att jag har Body Combat pass ikväll!!- det lär få mig på bra humör och tid att släppa all ågren som sitter på axeln och väser elakt i mitt öra!!


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback