ja jag är faktiskt bra!

18 Apr, 2010 - 00:47 ☆ glada dagar
Jag måste bara säga det till mig själv oftare! Så att jag riktigt tror på det och litar på att jag är bra:)

Idag fick jag så fint beröm av en funkykidz föräldrer. Det gjorde mig så otroligt glad! Jag gör det för att jag tycker det är så fantastiskt roligt, med instruerandet i alla dess former. Och att få beröm och uppskattning för det man älskar att göra värmer så mycket att det inte är klokt! Det gjorde verkligen min dag!!


Vi har just sett filmen " all about steve",

en skön film. den var rolig och lättsam :)

Det bästa förresten efter en danslektion måste väl ändå vara när alla barnen kommer och sätter sig jättenära mig. Och när alla är på väg hem kommer ett barn inspringande och säger "jag vill ge dig en kram. och en puss också"! :)


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback