lager för lager

27 Apr, 2010 - 11:54 ☆ glada dagar

det är svårt att klä sig nu när man ska ut och träna. oftast blir det för varmt vilket ändå är bättre än för kallt... det är ju så lätt att bli förkyld den här tiden...hihi


sköna boxertrosor är ett måste! underställsbyxor och en skön tight sporttop! (ja jag gjorde min navelpiercing när jag var 16 år! så den har alltså suttit där i snart 10 år... den får som hänga med.. haha)


sedan underställströja och löpartights!


underställströja nr 2


löparjacka och mössa


mitt pulsbälte har gått sönder så jag måste beställa ett nytt. och mina nike skor är sådär... saknar mina asics som passade mig mycket bättre!!

Det blev en skön runda trots en hemsk motvind... blev mera snigelfart än racerfart idag men jag känner mig nöjd ändå att jag tog mig ut. Nu dags för lunch!:)

/Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback