min morgon

22 Apr, 2010 - 11:01 ☆ glada dagar

det är inte ofta jag är morgonpigg...


men dessa saker får mig alltid att vakna till.


speciellt kaffe!


sen började jag leka med sjalar


ooooh så fint *skratt*


Om ni är ovana men vill jobba lite med dans så är sjalar fantastiskt! Jag låter barnen kasta upp sjalarna och fånga dem på olika kroppsdelar, springa över rummet och få sjalarna att stanna kvar på tex magen, och bara att hoppsa runt i rummet blir så mycket roligare med vackra färger i händerna :)
(här försöker jag komma på lite nya idéer)


sen kan man alltid gömma sig under sjalarna...


jag är verkligen hemskt svårroad... haha jag tycker inte alls att det är roligt att ställa in kameran så den tar flera bilder efter varann och inte veta hur resultatet blir...
Eller okej okej.. jag tokskrattar varje gång! *haha* Har man lite att göra så skaffar man sig något att göra!


Något annat som är fantastiskt att använda sig av när man dansar med barn är ett stort (blått) tyg!
Detta kan symbolisera hav eller himmel...


Barnen tycker det är lika roligt varje gång att hoppa över vågor, röra sig under vattnet, gå på vatten...

Ja såhär kan en helt vanlig morgon se ut för dansfröken Pe. Precis som min cirkusdag så är det absolut inga konstigheter *hihihih*
Säg till om ni vill komma och leka med mig! Eller om ni vill att dansfröken ska komma och dansa :)

haha nu ska jag göra något vuxet som att hämta tvätten från tvättstugan!

hej hå lek på!!

Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback