receptionist javisst!

20 Apr, 2010 - 13:54 ☆ glada dagar

Kl 06.20 började jag imorse för att lära mig hur man öppnar. Sedan var det mycket att ha koll på fram till kl 12. Även om min hjärna höll på att koka över till en början så gick det bra. Känns kul att göra något annat på gymmet än att hålla i pass. Och det Kommer bli ännu roligare när jag fått bättre koll på allting.


Den största utmaningen under förmiddan var att leta efter en skåpnyckel som en stackars man hade tappat bort någonstans i gymmet... Jag kände mig som en dektektiv när jag smög omkring runt maskinerna.. hihi.
Tyvärr blev det ett känslosamt slut på historien.... En jättetång och låset gick en säker död.


det är inte bara på barndans lektioner man får leka dektektiv minsann *fniss*
Dock hade jag inte med mig mitt jätte förstoringsglas som jag brukar ha på barndans lektionerna. och tur var väl det. Jag menar vem vill skämma ut sig för Micke Renberg som var och träna på gymmet??? *haha*

På återhörande!
Puss
Pe 



Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback