Dags för utbildning

05 Aug, 2010 - 09:26 ☆ glada dagar
God morgon God morgon!

Idag blir det dansutbildning hela dagen i Luleå. Det är för vårt nya danskoncept, Bliss Dance Academy, från Funkykids som vi drar igång till hösten för dem äldre barnen.

Ska bli spännande att få se upplägget, höra musiken, lära in koreografier. :) Jag är förväntansfull.

Längtar lite till hösten när vi startar om med Funkykids och Bliss. Har träffat många föräldrar till barn som jag hade förra terminen, och som ska fortsätta dansa med mig även till hösten. Det gör mig så glad att barnen hade roligt tillsammans med mig och vill fortsätta dansa :) Längtar efter alla fina dansbarn :)

Hoppas ni får en fin dag! Update kommer senare under dagen.

Puss/ Pe

Kommentarer
Djaanii säjer:

Då måste jag nog trots ditt tidigare dissande slå ett slag för ett proteinpulver. Billigt, bra och fungerande.



Vad äter du efter träning nu?

Inom en timme (helst snabbare än så) bör du få i dig både protein och lite kolhydrater, förslagsvis en proteindrink och en banan. Protein är inte dyrt och definitivt något någon som är så pass vältränad som du kommer ha nytta av.



Och nej, du kommer inte bli "för stor" av det.

2010-08-05 @ 09:37:57
Blogg/Hemsida: http://djaanii.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback