Date sökes

11 Aug, 2010 - 17:55 ☆ glada dagar
Nej nu börjar jag bli arg på mig själv på riktigt för att jag slarvar så mycket med maten. Jag som älskar mat. Jag som alltid har ätit jätte mycket mat. Plötsligt glömmer jag bort att äta, jag hinner inte laga mat, orkar inte äta.. Katastrof!



Det här är ungefär vad som finns i min kyl just nu. En skvätt vin, två öl, en snusdosa, hallon, keso, morötter...



Så när det skulle fixas middag plockade jag fram en laxbit och den rosa stekpannan. Ja det är viktigt att stekpannan är rosa. Det blir godast då. ;)




Valde ut några avokado...

Och hejsan hoppsan vilken middag blev det...




Två bröd. Avokado, keso och lax. En pepsi max till det så jag slipper diska något glas. Så enkelt och ändå lyckades jag grisa keso över hela köket. Jag är en katastrof!

Får jag skylla på att jag inte har hunnit fylla upp matförrådet sen jag flyttade? Får jag skylla på att jag har ätit hos mamma och pappa i några dagar? Att jag har jobbat massor?... Tur jag far till min syster på söndag och får äta upp mig :D

Så om det finns några kockar där ute som vill gå på date hör av er! Eller någon man som bara är duktig i köket? Någon som tycker om att bjuda tjejer på restaurang? Hör av er. Skicka ett sms, skriv ett mail, slå en signal, adda mig på facebook.
Är man hockeyproffs i USA är man också välkommen att höra av sig ;)

Nu ska jag orka hålla i kvällens boxpass och sedan träna själv på det med denna stora middag i magen. Blir väl att lyxa till det när jag kommer hem sen, typ med en burk tonfisk och en morot. Haha... Usch jag är hopplös.

Pe


Kommentarer
Mandy säjer:

Men alltså PEEE, jag bjuder gärna dig på middag ;) Dock uppfyller jag inga av dina kriterier, är inte man, inte hockeyproffs, dock kan jag laga grym veggie mat och jag kan spela mina grymmaste spotify lista för dig under tiden!!! Vo säj du om hejn???

Kramar å pepp å kärlek från Mandy

2010-08-11 @ 18:16:59
Djaanii säjer:

Tycker helt klart att det kan vara värt pengarna att ha lite protein hemma att ta när tiden inte räcker till eller man inet har nåt bra att käka direkt efter träningen.



Prova www.gymvaruhuset.com de har bra grejer och i särklassde bästa priserna, WHEY FX är det du ska kika efter i proteinväg.



Kör hårt i äkta Jillian-anda! ;)

2010-08-11 @ 21:25:14
Blogg/Hemsida: http://djaanii.blogg.se/
Erica säjer:

Jag tycker att frökenpe borde införskaffa en gjutjärnspanna och steka laxen i istället för den rosa (även om den är jättefin)! :) Att steka i gjutjärn ökar järninnehållet i maten avsevärt och järn är ju speciellt viktigt för en ung tjej som tränar mycket! Ha det bra i Stockholm!

2010-08-12 @ 19:50:55
Blogg/Hemsida: http://erreb.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback