illamående och kan man köpa finkläder på statoil?

12 Aug, 2010 - 23:25 ☆ glada dagar

Jag o Jossan. Varsin soffa. Slappa. Trötta. Skönt att bara umgås och inte gör så mycket. Båda var vi trötta efter en lång dag. Vi har ätit paj och naturgodis. Nu har jag ont i magen och mår illa. Det blir lätt att man äter för mycket bara för att det är så gott. Känns inte riktigt okej!



Nu vill jag inte se nötter och choklad på en evighet!

Imorgon är min tanke att jag ska ta några vändor upp för hammarbybacken på morgonen. Jag ser framför mig hur härligt det vore. Det kan dock lätt hända att jag kommer vara fruktansvärt trött och sova så länge jag kan och därför inte hinna med.

Imorgon vid 9 bär det av mot Kalmar. Hade inte insett hur långt det faktiskt är dit från Sthlm. Men kommer ha galet bra sällskap i bilen så kommer bli skoj :) Problemet är att jag inte är nöjd med min klänning som jag har köpt till bröllopet. Jag köpte den utifall att jag inte skulle hitta någon annan. Som en nödlösning.

Nu har jag bara den. Skit! Känner mig inte okej i den. Nu finns det ingen chans att hitta någon annan heller. Kan man köpa en klänning på statoil? Vore min enda räddning just nu...

Ska bli så kul med Kalmar i helgen i alla fall. Pussa på min stina! Grillfest imorgonkväll. Bröllop på lördag. Kan ingen bara säga att det är okej att gå på bröllop i joggingskor och träningskläder? ;)

Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback