Jag har ändrat mig...

17 Aug, 2010 - 17:01 ☆ glada dagar
... angående att flytta till Halmstad. haha..

Det regnar bara här. Jag blir galen. Varenda gång jag skulle sätta mig på syrrans cykel och fara till gymmet vräkte regnet ner. Och jag brukar inte vara så kräsen för lite regn.. Men nu talar vi om att himmelen öppnade sig totalt och det var världens skyfall!!

Efter ett flertal försök gav jag upp. Det fick bli träning inne hos syrran istället :)



Som tur är finns det en träningscykel här hos syrran o hennes sambo. Perfekt perfekt! Så jag bosatte mig i deras förråd en timme och trampade som en galning ;)



Jag höll på att dö. Det blev jättevarmt och jag svettades som en tok. Sen har jag nog en förkylning på gång. Det bubblar i öronen och river lite i halsen. Jag blir så arg! Orkar inte vara sjuk. Det är så typiskt när man väl slappnar av och blir ledig. Då slår den alltid till den där jädrans förkylningen!!

Jag ber till gudarna att jag ska klara mig och allt är över när jag har fräst ut lite snor....



sen skojjade jag till det med armhävningar från deras förrådsbänk. haha. det gäller att vara kreativ... och skapa träning överallt!



ja det var skönt efteråt i alla fall när jag var nyduschad och höll på somna på i hammocken när det blev uppehåll i regnadet.. Sen har det fortsatt regna till och från hela dagen. Jag som vill ut och promenera eller cykla runt i Halmstad.

Men dagen är inte slut än. Nu har min underbara syster och karln i huset kommit hem från jobbet så det börjar vankas middag :) Ikväll har jag lust att gå på ett boxpass för att få inspiration till mina egna pass. Men får se vart kvällen leder.

Det är inte alltid läge att stressa iväg och träna när man är borta på besök. Plus att jag kanske ska se vad som händer med mina bubblande öron...

Puss vänner
Pe

Kommentarer
Sofia säjer:

Åh, tack så mycket! Jag gör mitt bästa, men än är jag bara amatör :P Riktigt roligt är det faktiskt, och lite pyssligt :)

2010-08-18 @ 22:09:44
Blogg/Hemsida: http://cloudberries.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback