Nära att svimma utanför willys, kräftskiva, och fredag!

20 Aug, 2010 - 21:52 ☆ glada dagar
Dagen började så jävla bra. Kaffe, frukost, solsken, klippte gräset, satt i solen, lunch....

Sen for vi iväg och kollade in en grym möbelaffär. Jag ville ha allt. Men tyvärr var detta allt svindyrt.
Vi for och skulle handla kräftor och göra lite andra ärenden. Jag skulle in på skopunkten, vilket sket sig! Ta 3 betala för 2 är alltid helt rätt... Och när jag inte ens klarar av att kolla på SKOR är något väldigt fel!!






Har känt mig otroligt matt i kroppen idag. Varit lite hängig. Mådde lite illa. Plötsligt snurrar allt och det börjar bli svart för ögonen. "Nu dör jag nu dör jag" var allt jag tänkte, samtidigt som jag försökte sätta mig ner så fallet inte skulle bli så högt om ja skulle svimma!

Höll på kräkas. Kallsvettades. Var yr. Kände mig så trött så Ville bara somna eller svimma.

Jag hatar när detta händer! Blir lika rädd varje gång. Otäckt som attan. Blodsockerfall? Men jag hade ätit.... 
Ibland får jag såhär. Som ett rejält sockerfall. Från ingenstanns får jag ont i magen, mår hemskt illa, kallsvettas, huvudvärk, yrsel, svartnar, ibland svimmar jag och ibland är det bara väldigt nära...



For hem till syster, åt alvedon, drack vatten och sov i några timmar. (syrran var framme me kameran)
Sen kändes det bättre. Vi har ätit kräftor ikväll. Och jag är fortfarande lite matt men annars känns det bra :)

Är det någon som känner igen sig i detta? Har ni haft något liknande?

Jag undrar om det är min förkylning som spökar till det. Eller att jag bara är totalt utmattad efter denna sommar och nu när jag för första gången får lite ledigt så bryter allt ut?

Nu ska jag njuta av sista kvällen i Halmstad- imorgon far jag hem till Norrland igen. Känns sådär.

Puss puss
Pe 



Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback