SEMESTER! Random bilder ;)

15 Aug, 2010 - 23:11 ☆ glada dagar


Så fantastiska dagar jag har haft. Fredag morgon blev det en roadtrip från Sthlm ner till Kalmar. Med trevligt sällskap går bilresande som en dans!

Att komma till Kalmar var som magi! Fick äntligen krama på Stina. Solsken. Vi (i stort sett alla bröllopsgäster) bodde utanför Kalmar på Kolbodagården, som var fantastiskt vackert!! Helt otroligt ställe! Det var även där som den otroligt roliga bröllopsfesten var igår kväll :)




Man borde absolut hänga i Kalmar lite oftare! ;)

Igår lördag var Bröllopet mellan mina underbara fina vänner Stina och Johan. Allt var så vackert och lyckligt och trevligt. :) Festen efteråt var grym! Höll igång till ungefär 5 imorse vi som pallade med längst. Haha :) Dansade och tog ett nattbad bland sjögräs. God middag. Gott vin. Bröllop borde man absolut hänga lite oftare på ;)


 För mig blev det en kväll i den blåa skalan!



Fina bröllopsglada tjejer! :)







Det var så roligt att få träffa tjejerna igen! (Här är vi, några av oss, som gick danslärarutbildningen tillsammans) 
Har längtat efter dem. Roligt att träffa nytt folk också. Allt var roligt.
Mer bilder från min semester får ni se på fejjan. Facebook där allt händer. haha....

Nu har jag kommit till Halmstad! Till storasyster! Det är så underbart! Imorgon ska jag utforska Halmstad i mina löpardojjor :)

Puss och kärlek mina vänner
Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback