jag har tränat hela natten.

06 Dec, 2010 - 18:12 ☆ glada dagar

Alltså inatt kunde jag verkligen inte somna.

Jag har en förmåga att dels bli så galet övertrött (efter kedjesnusande bland annat) och dessutom är jag allra mest kreativ när det är läggdags. När jag ligger där och försöker somna börjar jag allt för ofta att fundera ut typ danskoreografier.

Måste testa lite steg i sängen. Fötter som klättrar på väggen. Måste hoppa upp och bara testa om det går att göra som jag tror i skallen att det går. Lägger mig igen. Kommer på ett nytt steg. Studsar upp. Räknar i skallen. koreograferar....

"Om handen kommer upp på 8 sen steg höger höger vänster" 




Jag kommer även på nya träningsövningar.

Sätter ihop träningspass i skallen. Måste bara hoppa upp och hämta penna o papper. Skriva ner övningar så jag inte glömmer bort dem...

"När jag gör den där övningen måste jag tänka på det där. Och efter den övningen passar det bra med den övningen. Om jag springer på den och den hastigheten vore jag jävligt grym."

Jag ser framför mig hur jag springer på löpbandet i grym uppförsbacke i ett jävla tempo. Sådär håller jag på. Det är nog bestämt för att jag är så upptagen hela dagarna så jag har bara tid att fundera när jag ska sova.

Så med andra ord har jag dansat o tränat i skallen hela natten. Hemskt jobbigt. Jag hade så mycket bra idéer att jag inte hade ro att somna.

Så idag är det måndag och det är en fumlig dag!!



1) jag tappade ut salladen på golvet
2) jag har gått in i saker och fått blåmärke på armen
3) jag fick en jävla snärt på dammsugarslangen så munstycket träffade min axel jättehårt! ett blåmärke till.
4) halkade på flaket på jobbilen och slog i knät
5) kört fel
6) slog skallen i crosstrainern

HAhaha men jag gillar dig Måndag! :) Snart dags för boxningsträning, bara en sån sak.

Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback