Jag lovar att jag ska vara snäll

31 Dec, 2010 - 15:38 ☆ glada dagar
Sista dagen på året. Ett år som har varit som en virvelvind. Mycket hinner hända på 12 månader. Roliga saker. Tråkiga saker. Det är skratt och det är gråt.

Jag ser fram emot ett nytt år.
Jag vill lämna året som har varit bakom mig. I alla fall det sista halvåret vill jag radera ut.

2011 kommer att bli mitt år! :)

Det är nu det händer. Det är från och med imorgon och frammåt som jag är en ny människa. :) Jag gillar inte nyårslöften och jag brukar aldrig ge några. Eftersom jag ändå inte håller dem... Men den här gången är det annorlunda. Nu ska mina löften stärka mig. Göra mig till en bättre Fröken Pe!

1) Jag tänker inte bli kär för jag tror inte längre på kärlek
2) Jag ska le varje dag när jag vaknar
3) Jag ska le varje kväll innan jag somnar
4) Jag ska tro på mig själv
5) Jag ska peppa mig själv
6) Jag ska resa!
7) Jag ska hitta ett jobb som jag verkligen vill ha!
8) Jag ska tala om för mina vänner hur mycket dem betyder för mig
9) Jag ska slänga ett par gamla skor varje gång jag köper nya (kan bli årets utmaning)
10) Jag ska eventuellt sluta snusa
11) Jag ska våga göra volter
12) Jag ska gå fler utbildningar inom träning
13) Jag ska lära mig något nytt
14) Jag ska hitta min grej att bli riktigt bra på
15) Jag ska vara den bästa instruktören som jag kan vara
16) Jag ska dansa dansa dansa dansa
17) Jag ska fokusera på min egen träning och nå mina egna mål
18) Jag ska måla om i köket
19) Jag ska fara till London
20) Jag ska starta mitt eget lilla företag
21) Jag ska fjällvandra
22) Jag ska sova utomhus under bar himmel
23) Jag ska bygga en snökojja (med Issa!;))
24) Jag ska vara lycklig
25) Jag ska skratta så jag får ont i magen minst en gång om dagen
26) Jag ska äta något jag aldrig ätit förut
27) Jag ska hjälpa pappa att skotta snö och klippa gräset
28) Jag ska laga mat och baka till mamma
29) Jag ska träffa Viktor så ofta jag bara kan
30) Jag ska läsa fler böcker
31) Jag ska fara ner till Sthlm och teama med Stefan
32) Jag ska flytta till Norge. Upp på en fjällstopp!

2011 blir mitt år!! Det blir erat också! ;)

Kärlek kärlek kärlek
Pe

Kommentarer
Petra säjer:

Härligt! Jag ska nog ta och avlägga några löften jag också :) Gillade din lista! Pepp!

2011-01-01 @ 16:47:00
Blogg/Hemsida: http://pejtras.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback