Kärlek

02 Dec, 2010 - 15:27 ☆ glada dagar
Dag 2 - Min första kärlek

Hmmm.. ja ni. kärleken den kärleken.

Min första riktiga stora kärlek, ni vet när fjärilarna flyger i magen, man är glad o fnittrig och kan inte tänka på något annat... Den kärleken upplevde jag ett sommarlov när jag var 13 år och skulle börja 8an.

Han var den finaste jag någonsin sett! Föll som en pannkaka. Jag har alltid tillbringat mina somrar i Piteå (när jag bodde i Kiruna), och just det här sommarlovet blev jag kär. Förståss i en Pitekille. :) Haha det var helt galet men jag kan än idag tänka tillbaka på hur härligt det var att bli kär den där gången. Hur jag la märke till allt han gjorde, allt han sa och blev förälskad i allt. Det blev ingenting med killen i fråga just den där sommaren..

Jag for hem till en kall höst och ett kallt Kiruna och tänkte på honom varenda dag istället. hihi :)
Men det blev faktiskt vi några år senare. Då gick jag på gymnasiet och jag blev sådär dödskär i killen igen.
Så min första stora kärlek blev jag faktiskt kär i 2 gånger. Och fjärilarna flög lika mycket båda gångerna. Galet men underbart och jag var kär.



Jag tränar igen! Yes vad bra det känns! :) Igår sprang jag på löpbandet och det kändes okej. Crosstrainern kändes också okej. Sedan fokus på bålen. Min rygg höll!

Idag kom jag tillbaka till instruerandet och mina pass. Spinn och maq kändes bra! Bodycombat kändes bra. Tack tack tack min älskade rygg! Jag hoppas det känns bra imorgon också. Fredag o allt ;) Vi är kompisar igen jag och ryggen känner jag.

Har ni haft en bra dag?

Puss o godnatt
Pe




Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback