Ryktet går..........

25 Dec, 2010 - 13:11 ☆ glada dagar




Ryktet gick att jag gillar skor. Så årets julklapp till mig blev (kanske inte helt oväntat) ett skoställ med plats för 18 par skor! :) heeeelt perfekt!



Jag o lillebror kom fram till att vi nog ändå inte är så lika varandra. Ja det skulle vara dem blue eyes isåfall.

Jag är helt säker på att lilla faster (jepp det är jag!) är Viktors favorit ;)

I frågespel är jag sämst och är en dålig förlorare (den rosa pjäsen är jag. När dem andra gick i mål stod jag fortfarande närmast start.)

Jag o kusin var väldigt lika varandra på julafton. Alltså tyder det på att en 26åring och en 10åring har samma smak! :)
Och en 26åring och en 16åring kan vilja ha samma saker som en 10 åring. Japp Nattis, jag ska fixa pälsar till oss också från barnavdelningen!

Idag juldag!!!! Yeeey. först en promenad. sedan 100 armhävningar. sedan träffa tjejerna! Dans hela natten är inte omöjligt.

Puss

Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback