waka waka och upp o hoppa

14 Dec, 2010 - 00:01 ☆ glada dagar


Dag 6- min dag

Kaffe efter alldeles för lite sömn i natt- check!
Jobbat på step in- check!
Jobbat på idépoolen- check!
Vilade middag- check!
Vaknade med en miljon missade samtal-check!
Fick rycka in som instruktör på step in o dansa- check!
Missade boxningsträningen (skit!)- check!
Hängt mig i räcket- check!
Varit arg för att jag klarar för få chins- check!
Insett att jag letar en träningsmentor- check!
Haft mamma o pappa på besök- check!
Frysit under filten- check!




Ja hörrni. snart kan ni kalla mig för fröken waka waka istället. Eller fröken dans. Eller fröken skaka rumpan. Eller fröken skaka bröstet. Eller fröken zumba. Eller har ni några andra förslag?

Maria skulle ha afro och var sjuk. Då kommer Fröken Blixten (kärt barn har många namn) och kastar sig in i salen istället. Med väldigt kort varsel hann jag inte fixa ett afrodans pass utan det fick bli zumba inspirerat istället. Och som alltid är det ett måste att dansa till waka waka. Haha. Undra om jag snart kommer bli dödligt leds på låten? Med tanke på hur mycket jag dansar till den hela tiden ;)




Det blev en kanonkväll hur som helst. Även om jag lämnade boxarna för att klara sig själv ikväll. FÖRLÅT! slå mig inte snälla ni! :) Jag tror dem tränade hårt ändå. Och är man en boxande dansfröken eller en dansade boxningsfröken; ja då får man vara beredd att agera pil och fara o flyga lite hit o dit när det krävs!

Hoppas ni har haft en skön måndag.

Jag ska kasta mig i säng. Och lära mig vissla innan jag somnar. För det kan jag inte. Och nästa spelkväll ska jag vissla omkull alla! hah!! (jag fick despans i lördags o var den enda som fick nynna istället för att vissla. hahaha.)
Det ni!

Sov gott
Pe



Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback