Brolle & buddy holly

18 Feb, 2010 - 21:11 ☆ glada dagar

Dagens scenbygge


det flyger trossar i taket....

(Hade bara mobilkameran vilket inte ger några bra bilder)

Och hör och häpna men givetvis såg jag Brolle! :) Helt plötsligt kom han in när vi bar grejer till scen... och jag höll på att svimma :) haha. Nej var inte så farligt och jag har ju faktiskt sett han förut. En av killarna jag jobbade med idag sa "men Petra vad har Brolle egentligen, han ser bara bra ut och kan sjunga"

Ja men det är precis det jag förväntar mig av han sa jag... Han behöver inte vara mer än så :) Det är alldeles tillräckligt :) (Även om han säkert är mycket mer än så!)
Och han sjunger ju så vackert att håret på armarna knottrar sig. Sen är han väldigt vacker också!! Det såg jag idag... på nära håll...

Scenbygget gick bra! Stundvis en hel del att göra och stundvis blev det mycket väntan. Somnade i bilen på väg hem från skellefteå men det var mest för att det blev en lång dag!

Efter att ha sett den färdiga scenen, tittat in bland brolles scenkläder, sett lite trailers eller vad man ska kalla de från Buddy holly på dem stora dukarna som finns på sidan om scen (så dem längst bak i publiken också ser något) och efter att ha varit med på scenbygget idag MÅSTE jag bara se musikalen. Jag är säker på att den är magisk!

Har någon sett Buddy Holly?

Petra

Kommentarer
Jenny Mäki säjer:

Brolle är underbar (i och för sig har jag bara sett honom på scen, men ändå) och Buddy Holly likaså. Bland det bästa jag sett faktiskt! Underbart!

2010-02-19 @ 16:17:06
frökenpe säjer:

Ja visst är han underbar jenny! Har bara sett Buddy Holly från bakom scen. haha men förstod stämningen där ute på publikens vrål :) Vart såg du den? Var du i Lule?

2010-02-21 @ 11:10:27
Jenny Mäki säjer:

Nej, jag och mamma såg den i Stockholm förra våren. Verkligen jättebra! Synd att du blev sjuk :(

2010-02-21 @ 17:12:24

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback