Buddy Holly ger mig tungjobb!

17 Feb, 2010 - 13:43 ☆ glada dagar
Först ska jag visa mitt senaste köp från tradera! Ett gammalt nummer av tidningen rekord med Ingemar Johansson på framsidan. Nu ska jag bara köpa en ram så jag kan göra en fin tavla :)


Idag ska jag ladda inför kommande dagar med jobb. Brolle ska på turné med Buddy Holly och jag ska humpa. Alltså bygga och riva scen! Jag hoppas för allt i världen att jag ska få en skymt av Brolle!! :)
Och jag hoppas jag ska palla med jobbet med dem stora tuffa killarna! Det gick ju bra under festivalen i somras när jag slet som ett djur i flera dagar för att visa att TJEJER OCKSÅ KAN! :) hihi!

Fin fina Brolle!


Om jag gillar Brolle
så är det ingenting jämfört med min kompis Stina! haha. Hon har alltid älskat Brolle. Så för hennes skull måste jag nästan se till att komma nära nära och ge Brolle ett nyp i rumpan! (ja med hälsning från stina såklart...)

Skulle så gärna vilja se musikalen också, så jag hoppas det finns tillfälle.. men kommer väl kanske vara helt slut efter allt jobb... ja vi får se... laddar inför morgondagen!

Kommentarer
S säjer:

Tur att man har stuga vid brolle!! men han är inte så snygg tycker jag. Han ser ut som ett V...haha =)

2010-02-18 @ 09:29:12
fröken pe säjer:

Vad säger du? Är brolle inte snygg? galning.. haha ;) Ser ut som ett V? den var ny.. haha det måste jag kolla in...

2010-02-18 @ 21:15:55

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback