fredagskul!

05 Feb, 2010 - 15:44 ☆ glada dagar
Jag har känt mig en aning trött de senaste dagarna.... har varit o tränat och sen bara suttit i soffan.. igår fick jag plötsligt någon slemmig hosta som verkar sitta kvar även idag. Hemskt otrevligt!! Jag hoppas för allt i världen att jag inte ska bli sjuk!


Igår var det dags för danceaerobic och body combat. Tror jag hade varit för många timmar på step in när det var dags för BC passet för jag vet inte riktigt vad jag gjorde stundvis. haha.... jag ber om ursäkt... :)

Idag har jag tvättat och grejat. sedan blev det fredagsträning. Först spinning 50 min och sedan Bodypump 1 timme. Kändes skönt att spinna igen. Har inte haft tid med det på ett tag nu...


Pumpen kändes också bra, men på något konstigt sätt fick jag jätteont i underarmarna.. spec i ena. MYCKET märkligt, för jag har aldrig upplevt att jag har blivit trött i armarna tidigare... Sänkte vikterna idag också, eftersom jag var lite trött efter spinningen och bara allmänt kände mig en aning svagare... så kan det vara ibland!

Nu börjar det väl bli dags att hitta på något fredagskul! :)
Kanske hoppa i mina nya guldskor fredagen till ära.. haha..

Någon som kan tipsa om något roligt att göra en fredag?

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback