HURRA

16 Feb, 2010 - 08:08 ☆ glada dagar
Vilken tjej hon är Charlotte Kalla!! Hurra för guldet till sverige!
Jag är så imponerad av henne alltså....




En eloge till Marcus Hellner också som kämpade in i det sista.. Såg ni så trött han var efteråt?
Jag måste erkänna att jag är imponerad av att dessa idrottsmän kan ta ut sig så jäkla mycket alltså. Nog brukar jag vara trött efter träning men har nog aldrig pressat kroppen det där sista.... Synd att han missade medaljen! det var ju så nära....



Jag missade Kallas lopp igårkväll eftersom jag höll i boxningsträningen och inte riktigt hade samvete att ställa in den för att jag ville se skidor...

Men det blev en riktig bra träning för oss på boxningsklubben och jag la upp ett rätt tufft pass med mycket pulshöjare och mjölksyra... Nu har jag tittat på sporten många gånger för att se Kalla gå i mål som vinnare!

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback