kvällens 2 pass

09 Feb, 2010 - 22:39 ☆ glada dagar
Ikväll hade jag MAQ pass och det kändes bra! Jag känner själv hur mycket starkare jag har blivit i hela kroppen!
Hoppas deltagarna också känner att de utvecklas och blir bättre och starkare för varje pass....
Men det är ett krävande pass. Det blir riktigt jobbigt kan jag lova! Men jobbiga träningspass gillar vi! eller hur??

Efter mitt MAQ pass blev det spinning - theres pass med tema 80tals musik! Så roligt att spinna till sån härlig musik....
Nu är jag trött i kroppen och ser fram emot min vilodag imorgon. (om jag kan hålla mig!) Sen blir det 3 pass att instruera på torsdag! Och då vill jag ha ork hela dagen!

Ska be min kille om massage kanske, men gissar att han vägrar eftersom han är lika slut som mig just nu. Han var med på mitt maq pass och sen körde vi spinning tillsammans! Även om man tränar själv är det som ändå kul att vara två ibland! :)

Pe säger godnatt

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback