onödiga bilder och träningstagg

24 Feb, 2010 - 14:42 ☆ glada dagar



Har spenderat någon timme med att gå igenom mina fotoalbum och fixat till litekort. Skärt till bilderna och fixat med ljus och grejer... onödigt görande men känns nästan som lite terapi. haha.. såhär kan resultatet bli tex... (det kanske inte var den snyggaste bilden direkt men)



Jag bjuder på lite schyssta och fula träningsbilder.. för jag är så träningstaggad igen!

Idag ska jag köra ett MAQ pass med ett fotbollslag. ska bli roligt :)

(gamla bilder i ny tappning)
Sen ska jag nog köra styrka med vikter. armar och jobba på magrutorna :) hihi... till sommarn ska dem finnas där.. någonstanns... eh... Om jag inte går på bodypump.. ja vi får se hur det blir..

Har lite lust att köra igenom Bodycombat också.. njuta av de sista gångerna med BC 42 för på lördag är det dags för kvartalsutbildning och sen lära in BC 43! AAAh ska bli så roligt! Längtar längtar!!!
Hade dock behövt dansa lite också. Danssuget spritter i kroppen! (och jag borde hinna göra om koreografin till danceaerobicpasset imorgon...)

Nu är det slut med egobilder... bara en sista på mig och den jag saknar allra mest just nu!
Min storasyster! Vill bara kunna släppa allt och hoppa på flyget och fara och krama om henne. Länge länge!
Jag älskar dig syrran och saknaden värker!

Kommentarer
madde säjer:

Sv. hej. jag är lite seg på att svara, hehe.

sorry about that.

Jag är på gymnasiet här i luleå på praktik.

(Eststisk dans) Det är jätte kul och har blandannat bella som handledare :) kram

2010-02-24 @ 19:47:17

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback