solskensspring

15 Feb, 2010 - 14:04 ☆ glada dagar
Ja när solen skiner finns det mycket att välja på: ta en promenad, en springtur, åka pulka, en skidtur, åka skridskor, skoter, bygga en snögubbe, grilla, gå på stan... ja ni förstår ju själva vilka möjligheter lite solsken för med sig! :) Eller det är väl så att precis allt är mycket roligare när solen tittar fram!!


För mig blev det en springtur i det härliga vädret. Det kändes härligt. Konditionsmässigt hade jag orkat springa i flera timmar kändes det som.. men benen var lite stumma idag. Fick ont i underbenet... borde nog gå en löparskola för att kunna njuta av att springa ännu mer! Men tog det rätt lugnt rent fartmässigt, dels för att benen gick lite i strejk men också för att det var så härligt att bara njuta av vädret!


Mina handskar jag fick av storebror och Lina i julklapp är helt kanon i sånt här väder. dem blir lite kalla i för många minusgrader... det har jag tyvärr erfarat när jag inte tänkte mig för i 15 minus grader tidigare i vinter...
Mössan sitter som en smäck och står emot vind! Blir alldeles lagom temperatur på skallen... men jag har så mycket hår och mössan är tight... men allt går med våld :) haha


lagom svettig och härlig!


Mina nya hörlurar är helt perfekta! skitbra ljud och dem sitter där dem ska både under promenad och springturer!! Så himla skönt! Måste säga att jag kände mig som en kung när jag sprang bredvid vattnet och solen sken. I ipoden kom "eye of the tiger" och jag kände mig precis som Rocky! haha magiskt.....

Kommentarer
Iris - bloggen ni inte klarar er utan säjer:

SV: Så ni har inte snö där?! Vi har en halvmeter på de flesta ställen och ändå så har snön sjunkit ihop väldigt mycket.

2010-02-15 @ 14:59:06
Blogg/Hemsida: http://iriss.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback