springtur och skoter

13 Feb, 2010 - 18:12 ☆ glada dagar
Ja det blev en härlig dag! Så fort solen skiner blir jag på så bra humör och vill bara skrika samtidigt som det springer i benen... hehe..

Så det blev en springtur. HÄRLIGT! Efter det for jag och Nicke ut med skotern en sväng och trots att jag kan bli rädd emellanåt är det så härligt! Sådär läskigt pirr i magen ni vet! :)

Ikväll blir det middag med mamma och pappa och givetvis melodifestivalen! Jag är en sån sjukt schlagernörd ska ni veta! Gillar det där med att kolla in numret, dansen, kläder, sången... osv osv.. haha så det blir ett bra lördagsnöje!

Om jag inte skriver mer ikväll blir det mer skriverier imorgon!
Ha en härlig kväll där ute!

Kommentarer
sofie säjer:

sv: ja finns både bra och dåligt med vintern !

men sommar vore bäst just nu , haft snö alldeles för länge tycker jag :P

2010-02-13 @ 18:29:44
Blogg/Hemsida: http://seets.blogg.se/
Iris - bloggen ni inte klarar er utan säjer:

SV: Jaså? Trodde det brukade vara kallare i piteå än i sthlm. :O Ha en bra kväll du med! :)

2010-02-13 @ 18:49:10
Blogg/Hemsida: http://iriss.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback