Tre teorier....

22 Feb, 2010 - 16:29 ☆ glada dagar

Har just satt på en tvättmaskin. Dags att planera dagens middag. Några tips?
Ska erkänna att jag har legat i soffan några timmar och känt mig lite slut. Magont som kommer och går...
Men nu är det bara att få tankarna på annat!


hmmm.. ska jag fixa kvällens boxningsträning? Eller ska jag vila just in case?

Har fått lite olika teorier om varför jag har mått dåligt.. Magsjuka, matförgiftning eller en kropp som är helt slut och säger ifrån. Kanske kan vara något av dessa. Pratade med mamma och pappa som var här i helgen. Dem verkar tycka jag ska ta det lite lugnt. Kanske ligger någon sanning i det. Samtidigt känner jag att jag inte gör så mycket utan känner mig nästan skyldig för att jag gör för lite eftersom jag inte har något heltidsjobb.

Men som pappa sa, utan att jag har tänkt på det kanske jag känner mig lite stressad på grund av alla träningspass, stressad för att jag inte har något jobb och oroar mig för att inte bli godkänd på examensarbetet. Magen är det första som reagerar på stress så min kära pappa kanske har rätt. Pappa brukar vara den som har rätt i det mesta faktiskt...




Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback