usch då

21 Feb, 2010 - 11:05 ☆ glada dagar
ja det har varit några jobbiga dygn. Fredagkväll/natt for vi till Skellefteå och rev scen efter BuddyHolly. Vi var hemma vid 03.30 och jag hann sova en timme innan vi for till Luleå och byggde upp scenen där!

Har känt mig hängig och svag i några dagar. Gjorde ett försök att träna i fredags men det var nästan hemskt! Kroppen var helt borta.... jag kände mig bara matt och svimfärdig. Igår i Luleå var det lite samma sak. Tom i blicken och lite svimfärdig. Visserligen var jag trött efter bara en timmes sömn, men trötthet brukar inte vara någon fara. trötthet klarar man ju av en dag... 

När vi for hem från Luleå på eftermiddag fick jag en jädrans kramp i magen.
Sen låg jag däckad hela kvällen och natten. Fick inte behålla någon mat. frös. sov några timmar. ramlade ihop. magkramp... usch vad sjuk jag blev!!

Tror det har varit på gång i några dagar och därför jag känt mig så slut. Jag hoppas jag får behålla något jag äter idag! Sen är det nog bara att ställa in mina danslektioner!

Hoppas ni har haft bättre dagar!

Igår skulle jag se musikalen Buddy Holly så är så arg för att jag blev sjuk och inte kunde fara till Luleå och se den innan nattrivet. Ja det är så trist att bli sjuk när man ska jobba också! Skulle riva scen igår natt och idag har jag danslektioner. Usch! jag har inte tid att vara sjuk!

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback