big city

28 Jan, 2010 - 12:24 ☆ glada dagar
Sådär ja... har nog packat det mesta. Kom på att om jag bara har med mig träningsskor, kamera, ipod och dator så klarar jag mig :) Ska för en gång skull inte ha med mig för mycket!



Anteckningsblocket kan vara bra att ha med också.. finns en risk att jag glömmer bort viktiga saker annars..


Fick nyss frågan om jag kunde ta ett pass imorgon, vilket är synd att jag inte kan. Blev bara ett pass för mig på gymmet denna vecka och det är ju ovanligt lite.. Men kan vara rätt skönt också eftersom det nästa vecka blir rätt fullt upp igen!
Och efter min vistelse i big city är jag nog extra laddad när jag kommer tillbaka! :)



Redo att fara! oj vad jag längtar efter att få komma till moster och gert ikväll!! Det är alltid som att komma hem! Imorgon ska jag träffa Micka i sthlm! Jädrans vad roligt det ska bli!

Nästa gång hörs vi från sthlm!

Pe

Kommentarer
Iz@ säjer:

Ha så kul här i storstan. Vad ska du göra för kul då?

2010-01-29 @ 17:56:07
Blogg/Hemsida: http://imittegetparadis.blogg.se/
fröken pe säjer:

Tack! Jag ska på utbildning imorgon i vallentuna. Resten av dagarna myser jag bara av att vara i storstan:)

2010-01-30 @ 12:22:31

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback